馃挋馃枻CLUB V脪LEI LA PALMA 馃彁 COMPROMESES AMB EL V脪LEI 馃彁COMPROMESES AMB LA PALMA

馃挋馃枻CLUB V脪LEI LA PALMA 馃彁 COMPROMESES AMB EL V脪LEI 馃彁COMPROMESES AMB LA PALMA - Club Volei La Palma

Fa setmanes que des del club treballem per intentar preparar i oferir el Campus d'estiu 2020.

Davant la situació actual amb el coronavirus, el principal objectiu del Club Vòlei La Palma és la protecció i la tranquil·litat de les seves jugadores, entrenadors i llurs famílies, garantint així la dificultat de propagació del COVID-19. Per tant, aquest estiu serà un Campus "diferent". Campus 100% vòlei.

Som conscients de la importància de moure'ns després d'aquest període de sedentarisme obligat pel Covid19. Estem treballant per poder seguir les pautes sanitàries fixades des del govern.

Oferir una activitat 100% de voleibol, tant per augmentar el rendiment de joc com per millorar l'actitud en la competició.

El Club Vòlei La Palma organitza, amb la col·laboració de l'ajuntament de La Palma de Cervelló, una nova edició del Campus de Vòlei, repetint la magnífica experiència de les cinc edicions celebrades.

Tornem més fortes! 馃挋馃枻馃彁馃挋馃枻馃彁馃挋馃枻馃彁馃挋馃枻馃彁馃挋馃枻

SETMANA 5 - CAMPUS 2020 - (del 27 al 31 de juliol)

SETMANA 5 - CAMPUS 2020 - (del 27 al 31 de juliol) - Club Volei La Palma

SETMANA 4 - CAMPUS 2020 - (del 20 al 24 de juliol)