DESEMBRE ..... FESTIU!!!

DESEMBRE ..... FESTIU!!! - Club Volei La Palma

CELEBRACIONS FESTES DE NADAL.

FEM EQUIP!!!!!

Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones

Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones - Club Volei La Palma

Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones (25 novembre).

MANIFEST DEL MON DE L’ESPORT 2017 -

Lectura del manifest divendres 24 de novembre, just abans de cadascun dels entrenaments.

MANIFEST 2017 MANIFEST 2017 [155 Kb]

IMPORTANT : DIVENDRES 27 I DIMARTS 31 D'OCTUBRE

MOLT IMPORTANT :

A causa de diferents actes disposem de 2/3 delpolidepotivo aquest proper divendres 27 i dimarts 31.

Per tant s’ha hagut de prendre la següent decisió;

DIVENDRES 27 - s'anul·len els entrenaments del Sènior masculí i del Mixte, passant Alevines i Infantils en dos torns (17.45 a 19.15 i 19.15 a 20.45). La decisió de “sacrificar” el entrenament del Sènior masculí és perquè no competeix aquest cap de setmana.

DIMARTS 31 - s'anul·len els entrenos del Juvenil i del Cadet, passant Sènior Masculí, Alevines i Infantil a pista en els horaris habituals. La decisió de “sacrificar” Juvenil i Cadet respon al fet que el dimecres dia 1 celebren partit ajornat.

COMUNICAT DEL CLUB VOLEI LA PALMA

COMUNICAT DEL CLUB VOLEI LA PALMA - Club Volei La Palma