BONES FESTES !!!!!

BONES FESTES !!!!! - Club Volei La Palma

LA GROSSA DE CAP D'ANY

S'han repartit a totes les jugadores i jugadors del club 6 participacions de La Grossa per un valor de 25€, es juguen 20€ i 5€ són de donatiu per activitats del club.

S'hauran d'abonar abans del pròxim dimarts dia 19.

Si algú s'ha quedat sense participacions, deixarem un talonari al bar del poli durant uns dies perquè en pugueu adquirir.

LA GROSSA DE CAP D'ANY - Club Volei La Palma

DESEMBRE ..... FESTIU!!!

DESEMBRE ..... FESTIU!!! - Club Volei La Palma

CELEBRACIONS FESTES DE NADAL.

FEM EQUIP!!!!!

Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones

Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones - Club Volei La Palma

Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones (25 novembre).

MANIFEST DEL MON DE L’ESPORT 2017 -

Lectura del manifest divendres 24 de novembre, just abans de cadascun dels entrenaments.

MANIFEST 2017 MANIFEST 2017 [155 Kb]

IMPORTANT : DIVENDRES 27 I DIMARTS 31 D'OCTUBRE

MOLT IMPORTANT :

A causa de diferents actes disposem de 2/3 delpolidepotivo aquest proper divendres 27 i dimarts 31.

Per tant s’ha hagut de prendre la següent decisió;

DIVENDRES 27 - s'anul·len els entrenaments del Sènior masculí i del Mixte, passant Alevines i Infantils en dos torns (17.45 a 19.15 i 19.15 a 20.45). La decisió de “sacrificar” el entrenament del Sènior masculí és perquè no competeix aquest cap de setmana.

DIMARTS 31 - s'anul·len els entrenos del Juvenil i del Cadet, passant Sènior Masculí, Alevines i Infantil a pista en els horaris habituals. La decisió de “sacrificar” Juvenil i Cadet respon al fet que el dimecres dia 1 celebren partit ajornat.