ALEVINES = PRIMER TRIANGULAR DE L'ANY

ALEVINES  =  PRIMER TRIANGULAR DE L'ANY - Club Volei La Palma

Aquest proper dissabte 10 de febrer les nostres

GRANS PEQUES s'estrenen en un triangular que jugarem al poliesportiu de La Palma.

ENS FELICITEM !!!

S'acaba la primera fase de la lliga de vòlei i la meitat d'equips de competició pasen a jugar la fase d'ascens.

Molt GRANS TOTS!!!

Enhorabona jugadores, jugadors i tècnics.

INFORMACIÓ "LA GROSSA DE CAP D'ANY"

INFORMACIÓ "LA GROSSA DE CAP D'ANY" - Club Volei La Palma

INFORMACIÓ "LA GROSSA DE CAP D'ANY 2017"
Un dels números de “La Grossa” del Club va ser premiat el passat 31 de desembre de 2017, ja que el dígit final de la butlleta va coincidir amb el primer premi, que va ser el número 5. Per tant, es reintegren els diners jugats, és a dir, 1 euro per butlleta.

El dipositari de les paperetes és Club i és el que ha cobrat les butlletes a l'administració i, per tant, qui paga a tots aquells que lliuren les butlletes premiades.

El Club informa que el responsable de la Junta Directiva en aquest assumpte és Raquel Grau i Farré, que estarà al pavelló municipal tots els dimarts i divendres, de les 6 a dos quarts de 8 del vespre, a partir de dimarts 16 de gener, per tal d'efectuar el pagament a tots aquells que així li ho demanin. Cal portar les butlletes i l'últim dia que es podrà fer efectiu el cobrament de les butlletes premiades serà el proper 31 de març. Passada aquesta data, les butlletes perdran la seva validesa i seran nul·les.

ENHORABONA GEMMA PEIX GRAU !!!!

ENHORABONA GEMMA PEIX GRAU !!!! - Club Volei La Palma

Des del club volem felicitar a la Gemma Peix i Grau per la seva selecció al Torneig Interprovincial representant a la selecció de cadets de Barcelona 1.

Aquest torneig se celebrarà el pròxim 3 de gener a Sant Pere i Sant Pau, Tarragona.
Enhorabona Gemma i molta sort!!!

BONES FESTES !!!!!

BONES FESTES !!!!! - Club Volei La Palma