Home » NOTICIES

Jugadores Alevines i Infantils del club

Dimecres 27, dijous 28 i divendres 29

de 9.30 a 13.00 hores.

50€ els tres dies - 20€ dies solts.

Inscripcions omplin el formulari

📢 ♠️ ♣️ 💙🖤 JA LA TENIM AQUÍ ... UN ANY MÉS ... LA GROSSA !!!! 💙🖤 ♠️ ♣️ 📢

📢 ♠️ ♣️ 💙🖤 JA LA TENIM AQUÍ ... UN ANY MÉS ... LA GROSSA !!!! 💙🖤 ♠️ ♣️ 📢 - Club Volei La Palma

Ja ens han arribat les participacions de La Grossa de Cap d'Any 2023.

Com és tradició en el club i per setena temporada, tornem a tenir a la vostra disposició butlletes de la Grossa de Cap d'Any.

Com cada any, comptem ambels mateixos números (quatre números que són combinacions del dia de creació fundacional del club, de registre dels Estatuts, del primer partit de cadascun dels dos equips en la FCVB que teníem aleshores).

A causa gran creixement de sòcies i socis del club, no es lliurarà cap talonari amb butlletes a les jugadores.

És per aquest motiu que, aquells que vulgueu seguir amb la tradició, els podreu adquirir directament i fins que s'esgotin,, al despatx del poliesportiu els dies següents:

- divendres, 1 de desembre de 18:30 a 21:00
- divendres, 15 de desembre de 18:30 a 21:00

El preu de cada butlleta és de 5€ (4€ de joc,1€ per número, i 1€ de donació al club per butlleta).

💛 ❤️ 💛 ❤️ 💛 ❤️ 💛 ❤️ 💛 DIADA NACIONAL 💛❤️💛❤️💛❤️💛💛❤️💛

DIVENDRES 13 .... FEM PONT!!!

DIVENDRES 13 .... FEM PONT!!! - Club Volei La Palma

🏐🏐💙🖤HORARIS 2023-2024 💙🖤🏐🏐