Home » NOTICIES

REPRESSA COMPETICIÓ - dissabte 8 i diumenge 9

🎄🎄🤶🏻🤶🏻🤶🏻🎄🎄 ENTRENAMENTS MATINALS NADAL 🎄🎄🤶🏻🤶🏻🤶🏻🎄🎄

🎄🎄🤶🏻🤶🏻🤶🏻🎄🎄 ENTRENAMENTS  MATINALS  NADAL  🎄🎄🤶🏻🤶🏻🤶🏻🎄🎄 - Club Volei La Palma

ENTRENAMENTS MATINALS NADAL 2021 PELS EQUIPS :

• ALEVÍ BLAU - de 09 a 11 hores
  • ALEVÍ NEGRE - d'11 a 13 hores
  • INFANTIL BLAU - de 09 a 11 hores
  • INFANTIL NEGRE - de 09 a 11 hores
  • CADET BLAU - d'11 a 13 hores
  • CADET NEGRE + JUVENIL - d'11 a 13 hores

• 23 - 24 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 desembre.
  • Sessions de 2 hores.
  • 55€ els 7 dies - 10€ dies solts

* Inscripcions fins divendres 17 desembre, clicant sobre la imatge.

Hem d'aprofitar a entrenar tot i més!!!

Tot insistint i extremant els protocols Covid!!!

Pel que fa als entrenaments de tarda, finalitzaran el dimarts 21 de desembre i els reprendrem divendres dia 7 de gener.

💜💜🏐💙🖤 25 DE NOVEMBRE 💙🖤🏐💜💜

El club se suma al manifest del món de l'esport per a l'eliminació de la violència envers les dones.

Fidel al seu compromís de promoure l’eradicació de qualsevol tipus de violència i comportament masclista, s’ha sumat al manifest del món de l’esport que ha impulsat per la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència envers les dones, que es celebrarà el proper 25 de novembre.

El próxim divendres 26 de novembre, tot just començar els entrenaments, cada una de les capitanes llegiran el manifest per lluitar contra aquesta greu problemàtica.

💜💜🏐💙🖤 25 DE NOVEMBRE 💙🖤🏐💜💜 - Club Volei La Palma

PROTOCOL EN CAS D'ACCIDENT ESPORTIU

PROTOCOL EN CAS D'ACCIDENT ESPORTIU - Club Volei La Palma

El club, mitjantçant les llicències i la FCVB té contractada una pòlissa d’assegurança que ha de seguir el següent protocol :

TRUCAR (tf 24h) 935950460

on indicaran el centre al que anar i obriran un numero d'expedient que ens l'haureu de fer arribar per poder omplir tot el parte i enviar-lo a la federació i ella el valida.

ASEGURADORA: MGS SEGUROS Y REASEGUROS, S.A.

MEDIADOR: UNIFEDESPORT, Corredoria Assegurances SA

TOMADOR: FEDERACIÓ CATALANA DE VOLEIBOL

No DE PÓLIZA: 51350556 – FEDERATS VÒLEI MAJORS i MENORS

PROTOCOL COVID19 - TEMPORADA 2021_2022

Seguint les recomanacions de la Federació Catalana de Voleibol, és obligatori que les jugadores que no han presentat el certificat COVID entrenin amb mascareta. Aquest certificat es pot obtenir a La Meva Salut. En cas d’haver-lo presentat, la jugadora pot escollir entrenar amb o sense mascareta.

Ens és de gran ajuda que faciliteu aquest certificat per tal de poder gestionar ràpidament els possibles confinaments en cas d’un positiu de COVID-19, seguint la normativa vigent de la Generalitat de Catalunya.

Pel què fa als partits, la federació dicta que totes les jugadores que estiguin a la banqueta han de portar mascareta, mentre que les que estan jugant, ho poden fer sense.

Els entrenaments físics de dimecres, degut a les reduïdes dimensions de la sala on es duu a terme i el nombre de participants a les sessions, és obligatori fer-los amb mascareta per totes les jugadores.

Recordar que s’ha de seguir la pauta d’avisar ràpidament al club, segons els següents punts, de la Declaració de Responsabilitat signada aquesta temporada:

• Que informaré al club organitzador sobre qualsevol variació de l’estat de salut de la jugadora/jugador compatible amb la simptomatologia Covid-19.

• No ha conviscut o no ha tingut contacte estret amb una persona positiva de Covid-19 confirmada o amb una persona que ha tingut simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors a la realització de l’activitat.
PROTOCOL COVID19 - TEMPORADA 2021_2022 - Club Volei La Palma