Home » NOTICIES

NOTICIES

πŸ’œπŸ’œπŸ’œ PRACTICAR-HO DIA A DIA! πŸ’œπŸ’œπŸ’œ

πŸ’œπŸ’œπŸ’œ PRACTICAR-HO DIA A DIA! πŸ’œπŸ’œπŸ’œ - Club Volei La Palma

πŸ“£πŸ“£β™£οΈ 855€ DE LA GROSSA 2021 ... a la FUNDACIΓ“ SANT JOAN DE DΓ‰U β™£οΈπŸ“£πŸ“£

πŸ“£πŸ“£β™£οΈ 855€ DE LA GROSSA 2021 ... a la FUNDACIΓ“ SANT JOAN DE DΓ‰U β™£οΈπŸ“£πŸ“£ - Club Volei La Palma

Des de la junta directiva es va acordar que l'import premiat de les butlletes, 2,5€ per butlleta, que no siguin cobrats per les sòcies i socis, s'ingressin a la fundació Sant Joan de Déu, perquè per motius de la pandèmia, no vàrem poder celebrar la "Xocolatada Solidària" en aquests moments de pandèmia.

GRÀCIES, FAMÍLIES! 

La il·lusió, l'esforç, el respecte, la passió i la solidaritat, sempre estaran entre els nostres valors. 

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„BONES FESTES πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„

- Vacances de Nadal - 

 

últim dia d'entrenament ; dimarts 21

 

ENS RETROBEM DIVENDRES 7 DE GENER

 

REPRESSA COMPETICIÓ - dissabte 8 i diumenge 9 

πŸŽ„πŸŽ„πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸŽ„πŸŽ„ ENTRENAMENTS MATINALS NADAL πŸŽ„πŸŽ„πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸŽ„πŸŽ„

πŸŽ„πŸŽ„πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸŽ„πŸŽ„ ENTRENAMENTS  MATINALS  NADAL  πŸŽ„πŸŽ„πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸ€ΆπŸ»πŸŽ„πŸŽ„ - Club Volei La Palma

ENTRENAMENTS MATINALS NADAL 2021 PELS EQUIPS :

  • ALEVÍ BLAU - de 09 a 11 hores
  • ALEVÍ NEGRE - d'11 a 13 hores
  • INFANTIL BLAU - de 09 a 11 hores
  • INFANTIL NEGRE - de 09 a 11 hores
  • CADET BLAU - d'11 a 13 hores
  • CADET NEGRE + JUVENIL - d'11 a 13 hores

 

  • 23 - 24 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 desembre. 
  • Sessions de 2 hores.  
  • 55€ els 7 dies - 10€ dies solts 

  

* Inscripcions fins divendres 17 desembre, clicant sobre la imatge. 

 

 Hem d'aprofitar a entrenar tot i més!!!

Tot insistint i extremant els protocols Covid!!!

 

 

Pel que fa als entrenaments de tarda, finalitzaran el dimarts 21 de desembre i els reprendrem divendres dia 7 de gener.

πŸ’œπŸ’œπŸπŸ’™πŸ–€ 25 DE NOVEMBRE πŸ’™πŸ–€πŸπŸ’œπŸ’œ

El club se suma al manifest del món de l'esport per a l'eliminació de la violència envers les dones.

Fidel al seu compromís de promoure l’eradicació de qualsevol tipus de violència i comportament masclista, s’ha sumat al manifest del món de l’esport que ha impulsat per la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència envers les dones, que es celebrarà el proper 25 de novembre.

El próxim divendres 26 de novembre, tot just començar els entrenaments, cada una de les capitanes llegiran el manifest per lluitar contra aquesta greu problemàtica.

πŸ’œπŸ’œπŸπŸ’™πŸ–€ 25 DE NOVEMBRE πŸ’™πŸ–€πŸπŸ’œπŸ’œ - Club Volei La Palma