Home » NOTICIES

NOTICIES

25 DE NOVEMBRE 2016

25 DE NOVEMBRE 2016 - Club Volei La Palma

El club ha formalitzat l'adhesió al Manifest institucional i del món de l’Esport amb motiu del Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones.

(25 novembre de 2016)

Aquest divendres tot just abans de l'inici dels entrenaments es farà lectura del manifest. 

 

Hàbits dins la pràctica esportiva : REVISIONS MÈDIQUES

En el nostre afany d’anar millorant dia a dia volem sensibilitzar-vos sobre diferents hàbits dins el món de l’esport.

Les revisions mèdiques -

Les revisions mèdiques que fan el nostre metge de capçalera o al centre escolar, sòn bàsiques per conèixer el nostre estat de salut, però no sempre és suficient a l’hora d’iniciar una pràctica esportiva.

És molt important conèixer el nostre estat i quins són els nostres límits quan desenvolupem una activitat física. Per aquest motiu és molt aconsellable realitzar una revisió mèdica amb prova d’esforç (ergometria) un cop a l’any.

Per què és necessària una prova d’esforç? Aquesta prova servirà per analitzar la situació actual de l’esportista, la seva evolució si ja s’ha fet alguna altra prova d’esforç i permetrà detectar possibles riscos i aconsellar noves vies d’entrenament.

El club agraeix la sensibilització que ha rebut per part de Metges de Molins. Durant la temporada, Metges de Molins, oferirà xerrades al club sobre bons hàbits en l'esport. Ja us anirem informant. 

Metges de Molins ofereix tres tipus de revisió amb les característiques abans descrites i tenen concert amb un gran número de “mútues”.  És per això que us animem a visitar la seva pàgina web.

Ara per ara la Federació de Voleibol no ens exigeix el certificat mèdic però és del tot interessant començar a sensibilitzar-nos amb la revisió. 

(cliqueu sobre la imatge per entrar a la seva web i descobrir els seus pacs)

Hàbits dins la pràctica esportiva : REVISIONS MÈDIQUES - Club Volei La Palma

NOVES EQUIPACIONS 2016 - 2017

NOVES EQUIPACIONS 2016 - 2017 - Club Volei La Palma

Ja s'estan repartint les noves equipacions de joc 2016 - 2017

NOU ACORD D'ESPONSORITZACIÓ

NOU ACORD D'ESPONSORITZACIÓ - Club Volei La Palma

Us volem presentar el nou patrocinador del club,

  

FUNDACIÓ PRIVADA LAYRET.

 

Des de la nostra pàgina volem mostrar l'agraïment per confiar amb el nostre club.

 

Per a més informació de FUNDACIÓ PRIVADA LAYRET podeu consultar la seva web clicant sobre la imatge. 

TEMPORADA 2016 - 2017

TEMPORADA  2016 - 2017 - Club Volei La Palma

INICI  ENTRENAMENTS  DIMARTS  30  D'AGOST

EQUIPS  JUVENILS  I  SÈNIOR

===================

INICI  ENTRENAMENTS  DIMARTS  6  DE  SETEMBRE 

EQUIPS  INFANTIL  I  ALEVINS

 

 

Inscripcions 2016-2017 - RENOVACIONS I ALTES:

 

Tots els jugadors nous i els que formen part dels equips del Club que vulguin continuar la propera temporada, han de sol·licitar l'alta/renovació de plaça. 

 

El formulari d'inscripció de jugadors el podeu trobar en el següent enllaç i ens e feu arribar al correu del club clubvoleilapalma@gmail.com :